Polskie Radio traci słuchaczy. Pozycja prezes coraz słabsza

Publiczna rozgłośnia notuje najniższą słuchalność swoich flagowych anten - Jedynki i Trójki - od czasu, kiedy w ogóle zaczęto ją mierzyć. Pozycja prezes Agnieszki Kamińskiej jest w obozie władzy coraz słabsza.

Aktualizacja: 11.09.2020 10:59 Publikacja: 10.09.2020 18:58

Polskie Radio traci słuchaczy. Pozycja prezes coraz słabsza

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Według najnowszych badań Radio Track/Kantar w fali czerwiec–sierpień 2020 Programu Pierwszego słuchało 5,2 procent słuchaczy. Rok temu było to 5,7 proc. Trójka po aferze z Listą Przebojów i odejściu najbardziej znanych dziennikarzy dołuje jak nigdy w historii – słucha jej 3,9 proc. badanych. To spektakularny zjazd. Rok temu było to 4,8 procent, a w grudniu–lutym – 5,2.

Publiczne anteny nawet nie próbują już konkurować z rozgłośniami komercyjnymi, które wyprzedzają je o kilka długości. RMF ma słuchalność 28,4 proc, a Radio Zet – 12,1.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Kraj
Michał Kolanko: Gra o bezpieczeństwo w kampanii. Czy zadziała?
Kraj
Odszedł Bronek Misztal
Kraj
Kolejne ludzkie szczątki na terenie jednostki wojskowej w Rembertowie
Kraj
Załamanie pogody w weekend. Miejscami burze i grad
sądownictwo
Sąd Najwyższy ratuje Ewę Wrzosek. Prokurator może bezkarnie wynosić informacje ze śledztwa