Milka i Oreo znikają ze sklepowych półek. „Niedopuszczalne podwyżki cen”

Sieci handlowe coraz częściej nie zgadzają się na wysokie podwyżki cen proponowane przez producentów. Wolą wycofać nawet znane marki ze swoich półek, jak to teraz ma miejsce z produktami koncernu Mondelez pod markami Oreo, Alpen Gold czy Milka.

Publikacja: 07.05.2024 12:57

Milka i Oreo znikają ze sklepowych półek. „Niedopuszczalne podwyżki cen”

Foto: Adobe Stock

Koncern Mondelez wstrzymał właśnie dostarczanie swoich produktów m.in. marek Oreo i Milka do sklepów sieci REWE, drugiego co do wielkości gracza na niemieckim rynku detalicznym. Zdaniem serwisu „Retail Detail”, który powołuje się na branżowe informacje, producent również słodyczy Alpen Gold czy BelVita chce znacząco podnieść ceny swoich produktów, ale sieć handlowa nie godzi się na skalę podwyżki. Zdaniem mediów propozycja nowych wysokości cen jest dla sprzedawców nieakceptowalna.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Prezes polskiego giganta: Paczkę DecoMorreno można dziś traktować jak lokatę. To absurd
Przemysł spożywczy
Rumuńska sieć wchodzi do Polski. „Rynek polski jest podobny do rumuńskiego”
Przemysł spożywczy
Szczęśliwe zakończenie problemów kultowej cukierni z Warszawy
Przemysł spożywczy
Herbaty mrożone biją rekordy, ale kaucje straszą
Przemysł spożywczy
Reakcja Kraft Alkohole na artykuł „Rz” o nowym inwestorze Palikota: Jesteśmy wehikułem inwestycyjnym