Unilever pozywa Intermarché za wytykanie downsizingu

Sieć handlowa użyła produktów koncernu Unilever na plakatach wytykających kurczenie produktów i zwiększanie cen jednostkowych. Producentowi kampania się nie spodobała.

Publikacja: 24.01.2024 14:23

Unilever pozywa Intermarché za wytykanie downsizingu

Foto: Adobe Stock

Trwający we Francji spór między detalistami a producentami przybiera nowe formy nasilając się przed końcem corocznych negocjacji handlowych w tym kraju. Sieć Intermarché wystartowała z kampanią promocyjną, w której pokazywała praktykę koncernu Unilever, do którego należą takie marki, jak Knorr, Carte d’Or czy Dove. Wśród produktów koncernu są też na przykład lody Magnum, które trafiły na plakaty Intermarché.

Magnum kiedyś znaczyło duże

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Handel
Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy
Handel
Katastrofalna decyzja dla eksportu. Odwołany przetarg na terminal zbożowy w Gdańsku
Handel
Kolejna znana marka modowa ma poważne kłopoty
Handel
Korupcja zatrzymała polsko-ukraińskie negocjacje rolne. Warszawa czeka