Medialne zasięgi marszałków województw

Włodarze województw starają się docierać do mieszkańców także za pośrednictwem mediów. Kto robił to najskuteczniej?

Publikacja: 25.04.2023 14:06

Elżbieta Anna Polak, marszałek woj. lubuskiego, wygenerowała najwyższy ekwiwalent reklamowy

Elżbieta Anna Polak, marszałek woj. lubuskiego, wygenerowała najwyższy ekwiwalent reklamowy

Foto: Mateusz Suska

PSMM Monitoring & More zbadał zeszłoroczną aktywność marszałków województw w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych. W tym drugim przypadku badał ich profile własne na Facebooku i Twitterze. Jak się okazuje, pozycja marszałków w mediach tradycyjnych nie pokrywa się z miarą zaangażowania osiąganą przez nich w źródłach społecznościowych. Liczba publikacji w mediach tradycyjnych (prasa i internet) jest ściśle związana z tym, co polskie media uznały za ważny temat.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ludzie
Kandydat na prezydenta Krakowa, Andrzej Kulig: Kraków musi mieć metro
Ludzie
Wolontariusze zorganizują Wigilie dla samotnych starszych osób
Ludzie
Jest wniosek o Honorowe Obywatelstwo Województwa Małopolskiego dla Jerzego Buzka
Ludzie
Prof. Lidia Buda-Ożóg z Politechniki Rzeszowskiej laureatką nagrody im. prof. Stefana Bryły
Ludzie
Komisarze w urzędach, ale jeszcze nie wszystkich. Nowy rząd ich wymieni?
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?