Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

Ryanair podpisał porozumienie z internetowym agentem turystycznym eSky.pl w sprawie oferowania przez niego biletów i usług dodatkowych, jak wybór miejsca w samolocie czy możliwość zabrania bagażu.

Publikacja: 02.04.2024 15:34

Ryanair porozumiał się w sprawie sprzedaży swoich biletów z polskim agentem

Foto: Bloomberg

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, zgodził się na to „pod warunkiem, że [eSky] nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanaira”.

Umowa gwarantuje przewoźnikowi, że dostanie do agenta dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Będzie więc mógł udostępnić im na stronie internetowej informacje o wykupionym locie i kontaktować się bezpośrednio z nimi pod adresem poczty elektronicznej w razie potrzeby.

Umowa stawia eSky w wyraźnej opozycji do nieautoryzowanych piratów OTA, którzy nadal wyłudzają i zawyżają opłaty od klientów za pomocą ukrytych marż i dostarczają Ryanair fałszywe dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Klienci eSky skorzystają nie tylko z tego, że eSky wyświetla rzeczywiste ceny Ryanair, ale nie będą już musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą nadal robić klienci nieautoryzowanych piratów OTA” - powtarza przy tej okazji w komunikacie swoje ulubione oskarżenia i zaklęcia przewoźnik.

eSky jest szóstym zatwierdzonym partnerem OTA przez Ryanaira, wcześniej linia lotnicza podpisała umowy z loveholidays, Kiwi, TUI, On the Beach i El Corte Inglés. Irladzka linia lotnicza negocjuje z kolejnymi agentami internetowymi zasady współpracy od końca zeszłego roku, kiedy jej przychody spadły o kilka procent, po tym jak obrażani i straszeni przez nie internetowi agenci (OTA) zawiesili sprzedaż jej biletów.

Irlandzka linia lotnicza nadal pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować przewoźnikami w sposób przejrzysty, bez oszukiwania klientów ukrytymi marżami” - takim stwierdzeniem kończy komunikat.

- Jako wiodąca platforma turystyczna w Europie Środkowo-Wschodniej głęboko wierzymy, że współpraca między OTA a liniami lotniczymi jest kluczowa – mówi cytowany w dokumencie prezes eSky Group Łukasz Habaj. - Ta współpraca jest ważnym krokiem w przyspieszeniu naszej dynamicznej oferty produktów pakietowych i rozwoju.

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, zgodził się na to „pod warunkiem, że [eSky] nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanaira”.

Umowa gwarantuje przewoźnikowi, że dostanie do agenta dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Będzie więc mógł udostępnić im na stronie internetowej informacje o wykupionym locie i kontaktować się bezpośrednio z nimi pod adresem poczty elektronicznej w razie potrzeby.

Linie Lotnicze
Pasażerowie Wizz Aira mogą rezerwować bilety do atrakcji turystycznych i muzeów
Linie Lotnicze
Enter Air zwiększa flotę na sezon turystyczny. "Zapowiada się kolejny dobry rok"
Linie Lotnicze
Prezes Emirates: Nasza reakcja na ulewy daleka od doskonałości. Przepraszam
Linie Lotnicze
Wizz Air: Abonament na loty na stałe w ofercie i z dłuższym okresem subskrypcji
Linie Lotnicze
Dokąd Polacy polecą na majówkę? Ryanair: Prym wiodą trzy kraje
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?