Warszawska Strefa Czystego Transportu będzie większa, ale będą dodatkowe ulgi

Większa niż planowano, za to z dodatkowymi ulgami – tak ma wyglądać nowy projekt warszawskiej strefy czystego transportu (SCT). Obostrzenia dotyczące poruszania się starszymi pojazdami zaczną obowiązywać już od połowy przyszłego roku.

Publikacja: 15.11.2023 09:36

Korek na ulicach Warszawy

Korek na ulicach Warszawy

Foto: Adobe Stock

Strefą objęte zostanie całe Śródmieście, cały Żoliborz i Praga Północ. Znajdzie się w niej niemal cała Ochota (z wyjątkiem galerii Reduta, ul. Mszczonowskiej i Dworca Zachodniego) i Praga Południe (z wyjątkiem Olszynki Grochowskiej), ponadto większość Mokotowa i połowa Woli do al. Prymasa Tysiąclecia.

Mieszkańcy Warszawy mają więcej czasu na wymianę samochodów

Pozostało 90% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ekologia
Gminy nie nadążają z kontrolą szamb i przydomowych oczyszczalni. Za duże koszty?
Ekologia
Władze Śląska nagradzają gminy za walkę o czyste powietrze
Ekologia
Spalarnie chcą uznać spalanie śmieci za recykling
Ekologia
Miasta przyspieszyły zakupy „zielonych” autobusów
Ekologia
Samorządowe wsparcie na zieloną energię. Ostatnia chwila na złożenie wniosku