Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Gigant e-handlu po raz pierwszy w lipcu organizuje dla polskich klientów festiwal zakupów doskonale znany w USA i na innych rynkach.

Publikacja: 21.06.2022 11:07

Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Foto: Adobe Stock

Okazje będą dostępne ylko dla abonentów programu Prime. Firma nie podaje ilu ich jest, na świecie w 25 krajach jest ich 200 mln. Uczestnictwo w programie poza darmową dostawą daje dostęp do serwisu streamingowego oraz także gier.

Prime Day organizowany jest już od 2015 r. W Polsce odbędzie się w dniach  12-13 lipca br. Umożliwi klientom Prime dostęp do tysięcy produktów w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. Podczas Prime Day będzie można skorzystać z okazji na zakup produktów najpopularniejszych światowych marek, takich jak Apple, Sony, Bose, Huawei, Philips i Lego, a także z dużych zniżek na tysiące produktów od małych i średnich firm.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?